måndag 28 november 2011

Tavling..


Halla ja..

Forra sondagen var det tavlingsdebut och det gick val ok.

Nytt pers pa simningen med nastan tre minuter om vi jamfor med Hallstahammar i slutet av maj. Daremot hade jag inte riktigt samma klipp pa den lanade cykeln men sa har jag inte gjort sa manga mil pa cykeln heller.
Lopningen var ungefar likadan.


Vart att notera att snabbaste cyklist cyklade de 6 varven pa 53 min (Matt Illingworth, tydligen olympisk guldmedaljor pa bancykling nagot ar. Den flitige kan ju googla och aterkomma med mer info)

Min klubbkamrat "kenty" (till hoger) plockade hem segern med att krossa de flesta pa lopningen 34 min..


Pa sondag ar det Ironman Busselton och pa lordag ska vi cykla de 23 milen ner dit. Det ska bli 36 grader varmt sa jag skippar skooverdragen.


Over and out!!

2 kommentarer:

  1. Bar jobbat drängen...

    över till studion

    /p-et

    SvaraRadera
  2. Bra! Cykelpendling är grejen... /JW

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.