fredag 28 oktober 2011

Jag vet, jag vet...

Det har varit stiltje här på bloggen ett tag. Ingen riktig fart liksom. Kan nästan liknas vid den träning som bedrivs just nu.

Förutom att jag inte simmat på ett tag försöker jag variera mig så gott det går och samtidigt få ihop det med arbetstider och pendling. Löpning och Mtb utgör basen, men utöver det kör jag både corestyrka, styrketräning, och Friskispass som intervall/flex,
bara flex och även något yogapass.

Förra helgen spenderades på Torekovs Wellness & Spa. Väldigt trevligt, speciellt de japanska baden utomhus och deras afternoon Tea. Mer info för den intresserade finns här
http://www.torekovhotell.se/

Framöver lovar jag bot och bättring. Jag hoppas få möjligheten att skriva om klubbkamrat Gustav K som nyligen deltog i Gore Active Challenge http://www.activechallenge.se/

Dessutom börjar snart Filip rapportera om sin träning och sitt liv i Perth, vilket ska göra honom till en ännu bättre triathlet. Och Peter funderar som bäst på nya klokheter, så håll utkik!

Mobilt inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.